Style de Vie

Wednesday, July 02, 2008

I posten


Pakke full av chicklit :) "Engler i LA" og "Sushi for nybegynnere" (begge av Marian Keyes) samt "Bill. mrk. hushjelp søkes" (Sophie Kinsella) ramlet ned i postkassen i dag. Ellers er jeg akkurat ferdig med "Lucy Sullivan skal gifte seg" (også av Marian Keyes), helt grei bok men ikke noen favoritt hos meg.

Må legge til at jeg ikke bare leser denne typen bøker, jeg er også veldig glad i bl.a. Dan Brown og Robert Ludlum. Men noen ganger vil man bare ha litt enkel og grei underholdning, og da passer overfladisk chicklit veldig bra ;)

Kan også tipse om siden Chicklit Chick, som skriver anmeldelser av nettopp chicklit :)

2 Comments:

Blogger Hanne said...

Heg jar lest alle tre, perfekt sommerlektyre:)

July 02, 2008  
Blogger Hanne said...

Det gjelder å lese korrektur ser jeg;) Jeg har...osv:)

July 02, 2008  

Post a Comment

<< Home