Style de Vie

Monday, December 31, 2007

Happy New Year!



Mine favoritter 2007

(Listen har jeg lånt av Linn.)

Årets beste kjøp: Tror det må bli de blå jeansene fra Roberto Cavalli at H&M. Jeg har faktisk to par ;)
Årets stilikon: Lindsay Lohan, Nicole Richie, Mary-Kate og Ashley er vel de som har inspirert meg mest i år.
Årets favorittrend: 2007 har vært et veldig feminint år med mye kjoler og skjørt i motebildet, og som det jeans-mennesket jeg er er tok jeg det som en ny og spennende utfordring. Lekre kjoler ble innkjøpt, men det viste seg at jeg ikke hører hjemme i den stilen annet enn når jeg virkelig skal pynte meg. Derimot passet dressjakke/jeans/tee/heels perfekt for meg, så det har nok vært min favorittrend.
Årets plagg: Skinnjakken. Til å begynne med hadde jeg ikke helt troen på at dette var en trend som kom til å vare, men heldigvis fikk den en solid plass i motebildet i 2007, og jeg tror også den kommer til å være på plass i 2008.
Årets accessoar: Skjerf. Tidligere har jeg ikke vært noe skjerf-menneske, men i år har det blitt en av mine faste tilbehør.
Årets hudpleieprodukt: Chanel's Precision Age Delay nattkrem. En av de få kremene min tørre og sensitive hud tåler.
Årets sminkeprodukt: Jeg har nettopp oppdaget L'Oréal Telescopic mascara, som på magisk vis forlenger øyevippene til det uendelige. Ellers er Helena Rubinstein Color Clone foundation en av mine favoritter.
Årets hårpleieprodukt: Jeg er dessverre ikke så opptatt av hårpleie som jeg kanskje burde være, men liker produktene til Nicky Clarke veldig godt.
Årets internasjonale designer: Balenciaga har kommet med noen godbiter.
Årets norske designer: Her må jeg nok melde pass, jeg vet omtrent ingenting om norske designere.
Årets modell: Jessica Stam er fantastisk.
Årets moteblogg: Det er så utrolig mange gode blogger der ute så det er nesten umulig å velge en favoritt.
Årets moteblogghype: "Alle" ønsket seg Marc Jacobs t-skjorten, og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg la inn bud på eBay. Dessverre vant jeg ingen av auksjonene, så det ble ingen t-skjorte på meg.
Årets beste: Pusset opp leiligheten og fikk bygget nytt bad, deilig å fornye tilværelsen litt :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home