Style de Vie

Saturday, May 10, 2008

På shopping


Årets sommerduft fra Issey Miyake. Denne er en gjenganger hos meg, liker at den er litt "lettere" enn vanlige dufter så jeg bruker den hele året. Sommerutgaven er som vanlig limited edition, parfymeriene får bare inn noen få flasker hver så det kan lønne seg å være tidlig ute.

Selvbruningskrem fra Piz Buin. "Summer sensation" heter den, og gir en naturlig og fin brunfarge. Jeg bruker den mørkeste fargen til tross for at jeg har veldig lys hud. Fargen bygges opp gradvis, og jeg har aldri opplevd skjolder med denne kremen. Anbefales! :)

2 Comments:

Blogger ingeborg said...

Min "sommerduft" som jeg også buker til vanlig, men som har litt sommerlig lukt, er den grønne fra DKNY, står litt stille for meg hva den egentlig heter nå. Elsker den iallefall :)

May 17, 2008  
Blogger Camilla Didriksen said...

Åå! :D Endelig leser jeg om en bra selvbruningskrem ^^ Takker for den :D

Fin blogg :)

May 31, 2008  

Post a Comment

<< Home