Style de Vie

Wednesday, June 11, 2008

På ønskelisten


I dag fant jeg plutselig ut at jeg har et stort behov for en Asus Eee.
Dette er en mini-PC på størrelse med et DVD-cover, og prisen vil ligge på ca. 2500,- når den omsider kommer ut i norske butikker. For noen tusenlapper ekstra kan jeg riktignok kjøpe en "ekte" bærbar PC, men da blir hele poenget borte for meg. Det jeg vil ha er en liten og lett maskin som jeg kan ha med i veska sånn i tilfelle jeg skulle få akutt behov for internett-tilgang (det hender faktisk oftere enn man kanskje skulle tro), og da passer jo denne snertne lille saken perfekt :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Den var kjempe-kjempe-megafin!!!! Men kommer du til å bruke denne i tillegg til din andre bærbare/stasjonære data, eller kommer du bare til å bruke Asus Eeen?

July 04, 2008  
Blogger Linda said...

Jeg kommer nok fremdeles til å stort sett bruke min stasjonære, i hvert fall når jeg er hjemme. Men nå blir det ikke Asus på meg allikevel - har bestilt en annen liten sak som forhåpentligvis kommer i posten snart ;) Skal skrive litt mer om den da :)

July 21, 2008  

Post a Comment

<< Home